Vecka 35

Nu börjar det verkligen närma sig med både midsommar och bebisdax 😊🌸

Imorgon ska vi fira med våra vänner ute på landet på väg till Marstrand. Det brukar bli väldigt roligt och alltid lika bra uppstyrt! 

Såhär ser vi ut i v. 35, bebis och jag.

Igår fick jag plötsligt ett väldigt badsug, jag tror det kan bero på att jag känner mig så tung.
Så nu har jag och Joel varit och på Valhalla och simmat. Det var väldigt skönt! Jag kände mig som en ung, lätt och smidig 28 åring ingen och jag simmade till och med om några personer 😊.
Förhoppningsvis forsätter jag med att simma framöver, det jobbigaste var snarare att ta sig dit då magen och bebisen inte verkar gilla när jag promenerar.

Efter simningen tog jag och Joel en middag på stan, det var ett tag sedan så det var väldigt mysigt. 
Vi har riktigt Göteborgsväder här idag och hoppas på att det lättar tills imorgon!
Jag funderar starkt på att investera i ett par egna gummistövlar. Känns som det är bra att ha när man bor på västkusten och bra att ha när man är en mamma sen👍🏻


Underbart Göteboegsväder bakom buggställningarna...


Kommentera här: