Midsommarhelg

Dagen efter midsommarafton och i år är jag bakis, ändå.
Kroppen och huvudet var helt slut imorse, för det var en heldag igår med dans runt midsommarstången, poängpromenad, lunch, lekar och middag!
Det var väldigt roligt! Speciellt alla lekar även fast jag fick hoppa nån, så som säckhoppningen. Haha, det skulle sett ut.

Idag har vi tagit en tur ut till Joels landställe i skärgården. Vädret både igår och idag har ju varit helt fantastiskt och känns inte alls som midsommar. Det brukar vara 14 och regn, inte 24 och sol ☀️.


Just nu ligger jag i sängen och hör Bruce spela för fullt från Ullevi genom det öppna fönstret. Vi har biljetter men jag kände redan när vi beställde dem att jag får stå över den konserten för denna gång.
Jag fick ju gå på Håkan och det var den jag helst ville se.

Nä, nu somnar jag till tonerna av Bruce. Lika bra det för om några timmar brukar jag vakna igen. Ligga vaken en stund för att senare somna om igen.
Det är tydligen för att kroppen ska vänja sig för vad som komma ska... Helt onödigt enligt min mening.

Kommentera här: