Det var en dag i juni

Helt fantastisk sommarhelg måste jag säga! 
Speciellt idag när det börjar bli svalare ute 😉
Igår var vi och badade på dagen och jag kom i till knäna... Alltså är det fortfarande för kallt i havet. 

Igår spelade Håkan Hellström för ett fullsatt Ullevi och jag ångrar inte att gick. Även fast v.33 kanske inte är den mest optimala tiden att gå. 

Vi hittade en preggo-hörna längst bak jag kunde sitta och vila fötterna ett tag. Det kändes lite som "vi-som-köpte-biljetter-men-fick-bulle-i-ugnen-hörnan" haha. Men där satt vi bara en stund och åt lite Gott & Blandat. Sen hände vi med dem andra och dansade (eller jag gungade väll mest) i folkhavet igen.

Sista delen av konserten var magisk tyckte jag. Är lite avis på er som går ikväll och har ert roligs kvar! 

J kör bomben.


Håkan 4:e juni! 



Kommentera här: