Dags att börja packa

Det börjar bli dags att se efter vad man ska ha med sig i sin BB-väska. Jag tror jag kommer gå över tiden med en vecka men man vet ju aldrig.

Så vad ska jag ta med? Min Jambox för att lyssna på musik känns bra, surfplattan för att försöka se nån film och försöka hålla tankarna på annat och lite Bebiskläder och bekväma kläder till oss. Tandborste och deo är väll också bra att ha.

Jag får nog googla lite på tips vad mer man kan vilja ha med. Läste att man kan ta med godsaker man gillar men det skulle väll vara en chokladboll som ändå smälter så jag tror jag lämnar sånt hemma. Har inget jag tycker är sådär supergott ändå förutom is-vatten som också blir svårt att hålla kallt.

Nån som har några tips?

Nu är vi inne i v. 36 och jag jobbar min sista vecka på kontoret. Sedan tar jag semester tills det är dax!

Kommentera här: