Bröllop

Igår var vi på våra vänners bröllop. Jag tyckte det var väldigt vackert, familjärt och vi hade väldigt roligt 😊 Vi var på Villa Odinslund i Örgryte och det var ett väldigt bra ställe för bröllop, fint och god mat!

Tack för ett fint bröllop Tomas & Elin!💕

Äntligen fick jag använda klänningen jag skulle haft till Joels brors bröllop men som sömmerskan inte han klart med.
Det var tur att jag hann använda den i helgen för den är snart för, liten även fast vi sydde ut den med en 10-12 cm.

Men idag mår jag som jag förtjänar. Jag vill ju vara med på allt och är så envis och går all in, även fast kroppen inte borde.
Körde på klackar till att börja med vilket slutade med att ischias-närven kom i kläm vilket betyder att man får en strålande smärta i skinkan ner mot benet samtidigt som man tappat känseln i benet på nått skumt vis.
Alltså blir det svårt att gå. Så mitt under kvällen börjar jag med konstiga stretchövningar 😂

Sen var jag nog igång och vaken lite för länge. För när vi kom hem mådde jag så illa och kunden inte somna förrän kl 05.
Så nu kanske jag borde inse att jag ska ta det lite mer chill. Det är ju bara 4 v kvar till BF!
Alltid ska man lära sig något nytt.

Kommentera här: