Båstad

Nere i Skåne verkar det soligare än hemma! I alla fall i Båstad.
Igår tröttnade jag på att vara hemma och höra på renovering av fasaden och gården.
Dem slår i byggställningar, sågar i sten mm.
Då är det härligare att lyssna på vågornas kluckande och hänga i hamnen. Jag bor ju alltid på båt när jag är här.
Räknade ut att jag (förutom förra sommarn) har varit här varje sommar i 14 år 🙀 sjukt länge!

Nu är det tennisvecka här nere och en hel del kyl event 😊. Just nu sitter jag och bebis på flybridge på båten och lyssnar på afrerbeach med housemusik.
Det kommer bli en riktig liten house-bebis!

På båten i Båstad hamn

I skrivande stund landade precis en svart helikopter på stranden. Nu vart jag sjukt nyfiken på vem som kom med den. Haha 😂

Var även runt och promenerade tidigare och hittade den nya Mercedesen som ska vara självkörande.

Det ser verkligen ut dom en framtidsbil, det blå ljuset framtill blinkade.
Man kan sitta hur man vill, bilen ska köra av sig själv. Coolt och samtidigt livsfarligt?

Kommentera här: